Obsługa klienta

Naszym głównym celem jest zadowolenie i 100% satysfakcji wszystkich klientów Refunder.pl. Nasza obsługa klienta jest gotowa do pomocy. Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najpopularniejsze pytania.

Jeśli masz inne pytanie lub potrzebujesz pomocy, możesz się z nami skontaktować wysyłając wiadomość email na [email protected]! Nasza obsługa klienta pracuje w dni powszednie od 8:00 do godz 16:00.


W czym potrzebujesz pomocy?

Chcesz skontaktować się z naszym działem wsparcia? Wyślij nam wiadomość e-mail na adres [email protected], a my odpowiemy tak szybko, jak to możliwe.

Pytania i odpowiedzi

W Refunder możesz uzyskać zwrot pieniędzy za wszystkie zakupy wykonane w współpracującymi z nami sklepami oraz za zakup kart podarunkowych.

Członkostwo w Refunder.pl nic nie kosztuje. Nie ponosisz żadnych kosztów ani podczas rejestracji, ani w trakcie użytkowania serwisu.

 Za Twój zakup otrzymamy prowizję, którą się z Tobą dzielimy - stąd bierze się cashback.

Każdy sklep oferuje inny procent cashbacku. Szczegóły dotyczące wysokości zwrotu znajdziesz na stronie danego sklepu.

Stosuj nasze 5 złotych zasad cashbacku aby mieć pewność, że twój zwrot zostanie zarejestrowany:


1. Pamiętaj o wyczyszczeniu i akceptacji plików cookies (ciasteczka) przed każdym zakupem. Zaakceptowane pliki cookie umożliwiają nam śledzenie Twojego zakupu. Każda przeglądarka domyślnie akceptuje pliki cookies, ale jeśli zostały one wyłączone nie będziemy mogli śledzić Twoich zakupów. 

2. Przechodź do sklepu używając jedynie linków z Refunder. Po przejściu do wybranego sklepu, nie przechodź na inne strony w przeglądarce. Jeśli jednak odwiedzisz w międzyczasie inne strony, wróć do Refunder i ponownie aktywuj cashback. Ostatnie kliknięcie musi należeć do naszego serwisu. Jeśli używasz wtyczki REminder, upewnij się, że aktywujesz zwrot zanim dokonasz zakupu. Pamiętaj aby aktywować cashback przed dodaniem zakupów do koszyka.

3. Upewnij się, że Adblock lub inny program do blokowania reklam i okienek popup jest wyłączony. Jeśli zainstalowałeś kiedyś Adblocka, upewnij się, że jest on wyłączony kiedy używasz Refunder i dokonujesz zakupu. 

4. Kiedy używasz serwisu Refunder, nie przechodź na strony z kodami rabatowymi, strony oferujące cashback lub porównywarki cenowe. Takie strony używają takiej samej techniki śledzenia jak my i jeśli korzystasz jednocześnie z Refunder i tych ston, nie będziemy w stanie śledzić Twojego zakupu co oznacza, że Twój zakup nie zostanie u nas zarejestrowany.

5. Podczas zakupów online nie używaj kodów rabatowych, voucherów czy kuponów, których nie dostałeś od nas. Jeśli natomiast kod rabatowy pochodzi z naszej strony, możesz go użyć i jednocześnie również uzyskać zwrot pieniędzy za swoje zakupy online.


Twój zakup w sklepie online zostanie zarejestrowany i widoczny w zakładce „W trakcie weryfikacji” w przeciągu 48 godzin od dokonania zakupu. Cashback w „W trakcie weryfikacji” trafia do „Zaakceptowany” jak tylko sklep potwierdzi Twoją transakcję. Transakcja jest potwierdzana po upłynięciu czasu, przysługującego na dokonanie zwrotu zakupionego towaru (zwykle 14 dni, chociaż niektóre sklepy mają ten okres dłuższy) i jednocześnie po zaakceptowaniu zakupu przez wybrany sklep (całkowity czas weryfikacja zakupu można znaleźć na każdej stronie sklepu). 

Cashback za rezerwacje hotelu lub wycieczki czy też biletów lotniczych trafia do weryfikacji po dokonaniu zapłaty i jednocześnie po podróży czy też po wykorzystaniu rezerwacji.

Minimalną kwotą wypłaty jest 25 zł. Zebrany cashback możesz wypłacić kiedy tylko zechcesz, na swoje konto bankowe za pomocą Trustly lub na konto PayPal.

 Sklep internetowy może odrzucić Twój zakup jeżeli:

1. Zakup został przez Ciebie anulowany, zakupione artykuły zostały przez częściowo lub całkowicie zwrócone

2. Użyto niedozwolonego kodu rabatowego

3. Twój zakup został przypisany konkurencyjnej stronie, która używa takiej samej techniki śledzenia transakcji. Konkurencyjną stroną może być strona z kodami rabatowymi, porównywarka cenowa, inne strony oferujące cashback, banery reklamowe, reklamy w wyszukiwarkach i na mediach społecznościowych oraz newslettery.

Jeśli chcesz uzyskać nowe hasło, na stronie z logowaniem, kliknij na link „Nie pamiętam hasła”. Twoje nowe hasło zostanie wysłane na przypisany do konta Refunder adres email. Jeśli nie widzisz nowego hasła na swojej skrzynce, upewnij się, że został wprowadzony poprawny adres email. Sprawdź też w folderze Spam. Jeśli nadal potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nami ze swojego zarejestrowanego adresu email na [email protected]

Rejestracja zakupu trwa do 48 godzin. Jeśli po tym czasie nie zostanie on zarejestrowany może to być z wielu powodów. Oto dlaczego Twoje zakupy mogły nie zostać zarejestrowane: 

1. Twoja przeglądarka nie akceptuje plików cookie (ciasteczek). Każda przeglądarka domyślnie akceptuje pliki cookies, ale jeśli zostały one wyłączone nie będziemy mogli zarejestrować Twoich zakupów lub pliki cookies nie zostały wyczyszczone przed zakupem.

 2. Zakup nie został dokonany bezpośrednio po przejściu ze strony Refunder. Jeśli podczas dokonywania zakupów i przeglądania oferty sklepu przechodziłeś na inne strony internetowe, oznacza to, że wystąpił problem ze śledzeniem Twojego zakupu.

3. Aktywacja zwrotu nastąpiła po dodaniu produktów do koszyka w sklepie (pamiętaj aby najpierw aktywować zwrot a następnie dodać produkty do koszyka).

4. Używając wtyczki REminder, przed dokonaniem zakupu, nie aktywowano cashbacku.

5. W trakcie robienia zakupów, w przeglądarce był aktywny Adblock lub wtyczki tego typu.

6. Do wybranego sklepu przeszło się ze strony z kodami rabatowymi, voucherami. Pamiętaj, że ostatni klik do wybranego sklepu musi należeć Refunder.

7. Przy płaceniu użyto kodu rabatowego, który nie pochodzi z Refunder.pl

Jeśli uważasz, że powyższe sytuacje nie miały miejsca, wyślij nam zgłoszenie za pomocą formularza dostępnego w Panelu Użytkownika po zalogowaniu lub wejdź przez link:  https://www.refunder.pl/support/uts 

Pamiętaj aby wysłać lub dołączyć potwierdzenie zakupu z widocznymi zamówionymi produktami oraz ceną zamówienia.

Uwaga: z powodów technicznych nie możemy rozpatrywać zgłoszeń niezarejestrowanych zakupów, które są starsze niż dwa miesiące.

Jeśli zwróciłeś swój zakup całkowicie lub częściowo wtedy zostanie to na Twoim koncie Refunder skorygowane.

Skontaktuj się z nami wysyłając wiadomość email na adres [email protected] Postaramy się odpowiedzieć oraz pomóc najszybciej jak to możliwe.

Używamy plików cookie, aby poprawić Twoje wrażenia z korzystania z naszej witryny. Akceptując pliki cookie, pomagasz nam zbierać dane w celu ulepszenia naszej strony internetowej i zapewnienia Ci bardziej osobistego doświadczenia. Kliknij „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, aby kontynuować, lub kliknij „Ustawienia plików cookie”, aby wybrać, które pliki cookie chcesz zaakceptować. Przeczytaj naszą politykę dotyczącą plików cookie tutaj oraz naszą politykę prywatności tutaj.

Ustawienia plików cookie